MENU

Ruszyła kampania reklamowa GFK 2019

Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu kampanii reklamowej Grechuta Festival Kraków 2019. Tegoroczna kampania jest kontynuacją działań Łukasza Grechuty, managera Systemu Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival, które rozpoczęły się wraz z zeszłoroczną kampanią reklamową festiwalu.

W związku ze współfinansowaniem organizacji wydarzenia przez Miasto Kraków i jednocześnie pojawieniem się dwa lata temu nowych wytycznych ze strony miasta dotyczących projektów poligrafii festiwalu Łukasz Grechuta podjął decyzję o wycofaniu się z rozwoju własnego Systemu Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival będącego od lat własnością firmy Markart Fonografia Wydawnictwa Danuta Grechuta. Decyzja podyktowana jest między innymi chęcią prawidłowej realizacji założeń Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Kraków uhonorowanego prestiżową nagrodą Red Dot Award. Chodzi o zastosowanie rozwiązań wzorcowych  krakowskiego systemu, niestosowanych zresztą przez innych na masową skalę w mieście

Tegoroczna kampania jest drugim etapem odejścia od własnego Systemu Identyfikacji i zarazem ostatnim. Jeśli będą następne kampanie reklamowe Grechuta Festival, będą one realizowane już wyłącznie w oparciu o założenia SIW Miasta Kraków. Jest to również ostatnia kampania, w której użyta zostanie charakterystyczna grafika – twarz Marka Grechuty przetworzona w obraz rastrowy.

Projekty tegorocznej kampanii przygotował w ścisłej współpracy z Łukaszem Grechutą artysta grafik dr Michał Jandura z krakowskiej ASP. Obejmują one takie elementy jak billboard, plakaty w różnych formatach, afisz, zaproszenia, reklamę multimedialna itp.

 

Projekt: Michał Jandura

Zdjęcia w galerii : Łukasz Grechuta