MENU

Pozytywne przyjęcie kampanii reklamowej Grechuta Festival

W tym roku po raz pierwszy System Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival został włączony w system reklamy miejskiej Miasta Krakowa w związku z rozwojem przez Gminę Kraków własnego Systemu Identyfikacji Wizualnej. Obecnie każde wydarzenie kulturalne w Krakowie finansowane przez miasto musi posiadać reklamę zgodną z wymaganiami Urzędu Miasta Krakowa.

 

Zwykle różnie się to udaje, ale kampania Grechuta Festival Kraków 2018 to osobisty sukces managera Systemu Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival Łukasza Grechuty z firmy Markart Fonografia Wydawnictwa. Postanowił On w tej kampanii jak najbardziej zbliżyć projekty poligrafii kampanii do rozwiązań stosowanych przez instytucje miejskie w kampaniach miasta. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach – tradycyjne biało- niebieskie barwy miasta oraz reklama miejska to jedna całość, której częścią jest kampania festiwalu.

 

Kampania została uznana przez Panie pracujące w Urzędzie Miasta Krakowa, akceptujące projekty reklam, za sztandarową, a jedna z nich wyraziła się o managerze Łukaszu Grechucie – „Jest Pan Wspaniały”.

 

 

Fot. Łukasz Grechuta

 

Fot. Łukasz Grechuta