MENU

Gala Grechuta Festival Kraków 2018 za nami

Autorem poniższych zdjęć jest Michał Kaszuba. Autorką poniższych fotografii jest Agnieszka Gałka.
Więcej >

Pozytywne przyjęcie kampanii reklamowej Grechuta Festival

W tym roku po raz pierwszy System Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival został włączony w system reklamy miejskiej Miasta Krakowa w związku z rozwojem przez Gminę Kraków własnego Systemu Identyfikacji Wizualnej. Obecnie każde wydarzenie kulturalne w Krakowie finansowane przez miasto musi posiadać reklamę zgodną z wymaganiami Urzędu Miasta Krakowa.   Zwykle różnie się to udaje, ale kampania Grechuta Festival Kraków 2018 to osobisty sukces managera Systemu Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival Łukasza Grechuty z firmy Markart Fonografia Wydawnictwa. Postanowił On w tej kampanii jak najbardziej zbliżyć projekty poligrafii kampanii do rozwiązań stosowanych przez instytucje miejskie w kampaniach miasta. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach – tradycyjne biało- niebieskie barwy miasta oraz reklama miejska to jedna całość, której częścią jest kampania festiwalu.   Kampania została uznana przez Panie pracujące w Urzędzie Miasta Krakowa, akceptujące projekty reklam, za sztandarową, a jedna z nich wyraziła się o managerze Łukaszu Grechucie – „Jest Pan Wspaniały”.      
Więcej >

Ruszyła kampania reklamowa Grechuta Festival 2018

Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu kampanii reklamowej Grechuta Festival Kraków 2018. Managerem kampanii jest jak zawsze Łukasz Grechuta z firmy Markart Fonografia Wydawnictwa, a projekty graficzne pod jego kierownictwem przygotował Artysta Grafik Michał Jandura, autor projektu Systemu Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival. Tegoroczna kampania obejmuje reklamę zewnętrzną (billboardy, afisze, plakaty) oraz internetową, a także zaproszenia, identyfikatory itp. Zobaczcie kampanię w przestrzeni miejskiej. Plakat Grechuta Festival 2018 Afisz Grechuta Festival 2018
Więcej >